Empresa especialitzada en el disseny i fabricació de sistemes d’accés intel·ligents a través de dispositius mòbils, inicia una primera ronda d’inversió amb la finalitat de recaptar 250.000 € d’inversors privats per executar el seu pla d’expansió comercial i fer front a les últimes comandes.
La companyia desenvolupa sistemes d’accessos descentralitzats i remots per a l’accés a recintes que requereixen controls de seguretat. Els seus productes estan pensats per satisfer les necessitats d’empreses com: trasters i guardamobles, residències i apartaments turístics, garatges, centres de negocis, indústries i oficines, etc. El sistema disposa de patent pròpia als Estats Units i està en tramitació d’obtenir una patent global.
L’empresa té una presència creixent a la UE i als Estats Units en el camp B2B on acaba d’aconseguir una comanda en ferm de guarda claus per valor de 3 M$ per part d’un dels seus principals clients. A més, està executant amb èxit el seu pla d’expansió internacional a diversos mercats emergents.
El nostre mandant disposa de nombroses aliances que, juntament amb l’acord comercial amb una nord-americana anteriorment esmentat, fa que aquesta inversió sigui de baix risc i elevada rendibilitat potencial. A més, compta amb l’assessorament especialitzat d’Up Catalonia en la concepció i desenvolupament del seu pla estratègic.
Per a més informació adreceu-vos a: upcatalonia@ccncat.cat
La data de publicació és: 20-01-2019